marelvi_liebherr

Distribuitorul de electrocasnice Marelvi „alimentează“ 500 de magazine independente

Distribuitorul de electrocas­ni­ce Marelvi din Suceava, controlat de familia Mihalescul, şi-a bugetat pen­tru acest an o cifră de afaceri de 50 mil. euro, plus 20% faţă de anul anterior.

După valoarea businessului, 2016 ar urma să devină cel mai bun an pentru Marelvi, o companie cu o is­to­rie de circa 20 de ani.

„Creşterea afacerilor vine pe fondul unei evoluţii pozitive a pieţei pe toate segmentele ei. Mai mult, am extins businessul cu o divizie de apa­ra­tură comercială Liebherr prin care targetăm lanţuri de magazine pre­cum Mega Image, jucători de pe piaţa în­ghe­ţatei precum Betty Ice, dar şi spi­tale şi farmacii, către care să li­vrăm apa­ratură profesională“, ex­pli­că an­tre­pre­norul Dumitru Mihalescul (62 de ani), care con­duce busi­nessul îm­preună cu familia sa, respectiv cele trei fiice care îi calcă pe urme.

Marelvi se ocupă astăzi de distri­bu­ţia produselor electrocasnice şi are în portofoliu cele mai importante bran­duri de profil din piaţă.

În topul ce­lor mai bine vândute se află Arctic – Beko, Whirlpool – Indesit (parte a aceluiaşi grup) şi Liebherr.

„Principalul nostru business este acela de distribuţie al produselor electro­casnice către retailerii inde­pen­denţi din oraşele mici şi medii. Avem contracte cu 400-500 de astfel de magazine, şi în ultimii ani piaţa şi-a schimbat structura, aşa că nu prea mai apar astfel de jucători.“ Pe lângă retailerii independenţi, Marelvi lucrează şi cu retailerii mari din piaţă pe brandurile Liebherr şi Daewoo pentru care este unic importator în România.

Preluare: www.zf.ro

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Doresc să intre în discuție?
Simțiți-vă liber pentru a contribui!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *