Denumire job Consilier Juridic
Locație Radauti
Informatii despre job

Candidatul ideal

Esti absolvent al Facultatii de Drept si iti doresti o cariera in domeniul juridic? Atunci esti colegul pe care il cautam!

Cerinte:
– Experienta anterioara de minim 1 an pe o pozitie similara
– Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
– Cunoasterea legislatiei specifice: drept comercial, drept civil, Codul de procedura civila, Dreptul muncii
– Capacitatea de a respecta termenele limita
– Sudii superioare juridice finalizate – Facultatea de Drept;
– Cunoștințe Microsoft Office;
– Nivel ridicat de inițiativă și perseverență;
– Abilități de prioritizare; gândire structuratã; disciplinat(ã);
– Organizat, cu initiativa, un bun negociator, cu atitudine ferma si sa fie capabil sa ia decizii in situatii limita, foarte atent la detalii, ce cauta sa isi imbunatateasca in permanenta metoda de lucru.
– Cunostintele privind executarea silita, recuperarea creantelor, procedura insolventei, procedura civila, cu singuranta vor fi un plus, dar nu criteriu eliminatoriu!
– Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine și responsabilitate în luarea deciziilor;

Descrierea jobului

– Monitorizarea si gestionarea dosarelor aflate in gestiunea acestuia in relatia cu executorii judecatoresti, administratorii/lichidatorii judiciari.
– Consultatii si cereri cu caracter juridic, asistenta si reprezentare judiciara in fata instantelor si a executorilor judecatoresti.
– Intocmirea si redactarea actelor cu caracter juridic: notificari, somatii, adrese catre diverse intitutii, recuperari creante, cereri executare, plangeri penale, contestatii, intampinari si alte acte cu caracter juridic.
– Analizarea, redactarea si avizarea contractelor/documentelor in relatia cu clientii, furnizorii si colaboratorii companiei.
– Oferă consultanță și suport în toate problemele de natură juridică cu care se confruntă compania și se implică în toate etapele acestui proces.
– Intocmirea de evidente, rapoarte si informari saptamanale si/sau lunare privind rezultatele activitatii.
– Verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare;
– Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.

Beneficii:
– Atmosfera de lucru placuta, mediu de lucru dinamic si profesionist.
– Inductie si indrumare.
– Acces la training-uri si cursuri pentru dezvoltare profesionala.
– Pachet salarial motivant, bonusuri in functie de realizari si de implicare.

Marelvi se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal.

Descrierea companiei

Compania Marelvi a fost fondată in anul 1995 si are capital exclusiv românesc, activând în sectorul de electrocasnice şi cunoscând o creştere economică constantă. Începând cu anul 2000 Marelvi s-a orientat către distribuţie, identificând pe piaţa de electrocasnice oportunităţile ce au marcat dezvoltarea ulterioară a companiei, devenind unul dintre cei mai importanti distribuitori si importatori de electronice si electrocasnice. Pe langa cele trei depozite regionale din Radauti, Bucuresti si Deva deține un showroom in Bucuresti și un lant de 23 de magazine. Marelvi este unic importator și distribuitor al brand-urilor LIEBHERR și DAEWOO.

Una dintre cele mai mari companii din județ, ce ofera un număr important de locuri de munca in zona, Marelvi numără peste 300 de clienti, iar cifra de afaceri în 2018 ajungând la 56 milioane de euro. A lucra în Marelvi presupune un ritm susţinut de îmbunăţire a performanţelor. De aceea, am ales să investim în oamenii cu care lucrăm, în competenţele lor profesionale şi abilităţile lor personale. Apreciem expertiza, proactivitatea, inovaţia, responsabilitatea şi integritatea şi aplicăm aceste criterii ori de câte ori recrutăm un nou membru al echipei noastre. Pornim de la principiul că performanţa unei organizaţii rezidă din capacitatea acesteia de a avea echipa potrivită, în care fiecare membru îşi valorifică cunoştinţele şi abilităţile sale. Întregul personal este integrat într-un proces continuu de pregătire şi evaluare determinat pe baza unor indicatori de performanţă.

Aplică acum


Denumire job Brand Manager
Locație Radauti
Informatii despre job

Candidatul ideal

  • studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic, marketing sau comunicare
  • experienta in domeniul achizitii electrocasnice
  • excelente abilitati de comunicare si negociere
  • capacitate de analiza si sinteza
  • cunostintele de legislatie comerciala constituie un avantaj
  • personalitate energica cu initiativa
  • cunostinte aprofundate privind conceptele de piata
  • cunostinte solide de operare PC
  • abilitati in managementul timpului, rezistenta la stres
  • limba engleza nivel avansat(scris,vorbit)
  • disponibilitate la deplasari

Descrierea jobului

  • Planifica si implementeaza strategiile de marketing pentru brand-urile alocate
  • Coordoneaza toate activitatile de achizitie si promovare a brandurilor alocate
  • Gestionarea eficienta a stocurilor pentru fiecare brand din portofoliu
  • Organizeaza si coordoneaza campaniile de promovare
  • Urmareste vanzarile, evalueaza rezultatele campaniilor si propune activitatile promotionale viitoare
  • Monitorizeaza si analizeaza activitatile competitorilor si recomanda cai de reactie

Beneficii

  • Pachet salarial motivant(salariu fix, bonus conform KPI stabiliti)
  • Oportunitatea de a lucra in cadrul unei echipe tinere si dinamice
  • Un mediu de lucru placut si dinamic in cadrul unei echipe performante
  • Posibilitati de dezvoltare si promovare
  • Instrumente de lucru performante
Aplică acum