Operator Call Center Service
Descriere
– Să răspunzi la apelurile clienților sau la mail-uri;
– Să rezolvi solicitările clienților, atât la telefon, cât și pe ︈︁︁︉︆︆︂mail;
– Să oferi asistență în acord cu condițiile și procedura companiei;
– Să cauți informațiile necesare în funcție de fiecare situație folosind resursele puse la dispoziție de companie;
– Să rezolvi reclamațiile clienților;
– Să oferi informațiile necesare despre produsele și serviciile companiei;
– Să identifici problemele semnalate de clienți și să îi oferi sprijin pentru rezolvarea lor;
Candidatul Ideal
– Minim studii medii;
– Cunoștinte de MS Office (Word, Excel) și aplicații mail;
– Limba engleză nivel conversațional;
– ︂︅︅︇︍︍︆︊︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Excelente abilități de comunicare;
– Persoană serioasă, organizată, punctuală, cu simț de răspundere;
– Rezistență la stres;
– Persoană orientată către client și atenție la detalii;
– Experiența în domeniul serviciilor de relații cu clienții constituie un avantaj;
Beneficii oferite:
- Salariu atractiv, corelat cu experiența și performanța;
- Tichete de masă, pentru un plus de confort zilnic;
- Oportunități de dezvoltare profesională, prin traininguri și cursuri specializate;
- Un mediu de lucru prietenos și dinamic, alături de o echipă profesionistă;
- Posibilitatea de avansare în cadrul companiei;
- Discounturi la produsele companiei, pentru a te bucura de cele mai bune electrocasnice;
- Zile suplimentare de concediu pentru vechimea în companie;
Dacă îți dorești să faci parte din echipa Marelvi Impex SRL, așteptăm cu interes CV-ul tău!